شيداي من
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

هر كجا  مجنون  شدم   ليلا نبود

بوي يوسف سوي  ما  پيدا  نبود

شايد  اينجا   بوي   ليلا مي دهد

داغ   يوسف دارد  و  شيدا   نبود 

                                                تقديم به ليلا

-------------------------------------  10/8/94

گفته و  باز  بگويم  كه  تو  ليلاي مني

آنچنان  محو  توام   ناي  دلم  را  ببري

مژه بر هم نزنم تا كه  نگاهم تو شوي

من كه مجنون  توام  ناز  نگاهم  بزني

--------------------------------- 22 فروردين 94

شمع من خاموش است از نگاه سردت

شعله اي ميخواهد  از دل پر دردت

روشنم كن امروز تا بسوزم از عشق

تا بگيرم دستت تا بگردم مردت

--------------------------------27/8/93

من كه ليالي غمم   ليلاي مستيم چه شد  ؟

من مست ليلايم شدم ليلاي هستيم چه شد ؟

شب پيك تنهايي زنم  از جام عشق ليليم

مجنون ليلي ميشوم  ليلاي سختيم چه شد  ؟

 

                                                           تقديم به ليلا

--------------------------------------------------  23/8/93

اگر مستم  شوي دردانه گردوم

اگر  دورم   شوي  ديوانه گردوم

چراغ  محفل  عشقم  تو  باشي

اگر  شمعم شوي  پروانه گردوم

 

                                                   تقديم به ليلا

-------------------------------------------  20/8/93

دلم   از  بحر   ليلاي  تو  مسته   

دلم از چشمه شيداي تو  مسته

كجا  گيرم  ز  لب هاي  تو  بوسه

لبم  از  مست  لبهاي  تو  مسته

                                                      تقديم به ليلا

----------------------------------------------------11/8/93

قلب  من دائم  تپش  هايش تويي       حسرت  يك لحظه  ديدارش  تويي

لحظه ها را مي شمارم تك به تك       تك به تك  هر لحظه رويايش تويي

--------------------------------------------  31/5/92

فداي آن دو  چشمونت  بگو  بازم  دوست دارم

بگردم  من به  قربونت   بگو  بازم  دوست دارم

مي دونم دوستم داري ولي مغرور و مهجوري

مو سر گردون و حيرونت بگو  بازم دوست دارم

--------------------------------------------------   31/5/92

بيا   تا  گل  براي   هم   بچينيم         گل   لبخند    يكديگر   ببينيم

دو دستم  را بگير اي يار  ماني         گل عمر دل  هم  رو  نبينيم

----------------------------------------------------   8/5/92

تو چشمانت آبي ست

اما نه به ابي آسمانها

بلكه به ابي يك دل مهربان

تو چشمانت ابي ست اما نه ابي درياها

بلكه به ابي لبخند يك عاشق

تو چشمانت آبي ست

اما نه آبي  خيس آبها

 بلكه خيس قطره هاي اشك شوق ديدن يك معشوق

------------------------------------------------------------------  20/3/92

من درونم خيس خيس ، خيس غرق تو شده

من درونم مست  مست ، مست عشق تو شده                               23/1/92

 ------------------------------------------------------------------------------------------

 در رنگ ستاره هاي تو يك نور است

  در دفتر خاطرات تو دل شور است

  من سهم كلاس تو شدم اي معشوق

  دل تنگي من دوري تو  بد جور است                                تقديم به شعله 

-------------------------------------------------------------------------------18/1/92

مي شود  روزي براي هم شويم

تك به تك نه هم براي هم شويم

در درون خاطرات يكدگر

شادي هم با وفاي هم شويم

هر زمان من ياد تو در دل كنم

من و تو روزي براي هم شويم                                         تقديم به سمانه

---------------------------------------------------------------------------5/1/92

 دلي دارم به پهناي دل يار

سري دارم ز شيداي دل يار

نمي دونم خودم يا روي ياروم

تني دارم ز معناي  دل يار                               16/12/91

------------------------------------------------------------------

با بودن تو نفس نفس داره تنم

از رفتن تو ديده به خون داره دلم

بودن و نبودنت  تو را ياد كنم

اي چشم  و چراغ  روز  و شبهاي تنم                                11 /11/91   

---------------------------------------------------

 شبها وقتي به ياد توام  روزهايم بهاريست

و روزهاي كه تو را مي بينم شبهايم مهتابيست

اي مهتاب من بتاب  تا شب و روزم با ياد تو بهار شود          11/11/91

 --------------------------------------------------------------

 با امواج نگاهت ساحل قلبم را نوازش كن  تا تلاطم درياي وجودم با لبخندت آرام گيرد.

و با بوسه هايت لب هاي ساحلم را نمناك تر كن .

تا رد پاي نفس هايت آرامش بخش ساحلم باشد  14/11/91

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ش
ساعت1:29---20 تير 1392
باز آى و دل تنـگ مرا مونس جان بـاش / وین سوخته را محـرم اســرار نهان بـاش
زان باده که در میکده عشـق فروشــند/ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش...

ماه رمضان مبارک


دختر رویایی
ساعت15:29---11 ارديبهشت 1392
سلام و درررود به شما

ممنون از اینکه به منم سر زدین

وبلاگ بسیار شیک و متینی دارید

من که لذت بردم

در پناه حق


وحید
ساعت9:18---18 بهمن 1391
نامه خوبی گذاشته بودی واسم داداش محشر بود

دختر عاشق
ساعت19:28---14 بهمن 1391
خیلی ممنون
منم براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر چی که میخواید خدا بهتون بده
آرزومند آرزوهایتـــــــــــــــــان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب